Gratis verzending vanaf €250
Met eigen logo
Vanaf 1 stuk*

FAQ

Bekijk hier alle veelgestelde vragen.

Bestelling

Ik heb een bestelling geplaatst. Hoe weet ik dat deze verwerkt is?

Nadat je je bestelling hebt geplaatst krijg je een email met een bevestiging dat je bestelling is geplaatst.

Mijn bestelling komt niet als één pakket binnen. Hoe kan dit?

Onze producten worden verzonden vanuit verschillende productielocaties. Hierdoor kan het zijn dat je bestelling niet als één pakket ontvangt. Hier kunnen wij verder niets aan doen.

Hoelang duurt het voordat mijn bestelling binnen is?

De levertijd verschilt per product. Wil je de levertijd weten van een specifiek product, dan kun je het beste op de pagina van dat product kijken.

Ik heb het geprinte product ontvangen, maar de kleur is heel anders dan op mijn beeldscherm. Hoe kan dit?

Op elk beeldscherm zien kleuren er anders uit. Als een product geprint wordt, kan dit dus afwijken van wat je op je beeldscherm ziet.

Ontwerp service

Ik heb een gepersonaliseerd product besteld. Hoe moet ik mijn logo e.d. sturen?

Nadat je een bestelling hebt geplaatst, krijg je een mail (heb je deze niet ontvangen? Check dan je spam). In deze mail staat precies hoe je je logo moet sturen. Heb je hier nog vragen over? Twijfel dan niet en neem contact met ons op.

Wat betekent ‘resolutie’? En welke resolutie moet mijn logo/afbeelding hebben voor een goed resultaat?

Resolutie is het aantal pixels of punten op een beeldscherm, een afbeelding of geprint oppervlak. Het is de mate van detail die zichtbaar is op een afbeelding.

Een hoge resolutie betekent meer pixels/punten, en is dus van een betere kwaliteit. Een lage resolutie betekent minder pixels/punten, en heeft dus een lagere kwaliteit.

Probeer bij het uploaden van een afbeelding een resolutie tussen de 150 en de 300 dpi (punten per inch) aan te houden. Is de resolutie lager, dan wordt de afbeelding korrelig.

Welk bestand moet mijn logo zijn?

Voor het beste resultaat moet je logo een van de volgende bestanden zijn:
– PDF-bestanden (*.pdf)
– EPS-bestanden (*.eps)
– SVG-bestanden (*.svg)
– Adobe Illustrator bestanden (.ai)

Deze bestanden bestaan uit vectoren. Dit zijn meetkundige objecten en kun je oneindig vergroten, zonder kwaliteit te verliezen. Vectorbestanden worden vaak gebruikt voor logo’s

JPEG, PNG en TIFF bestanden bestaan uit pixels. Deze verliezen wel kwaliteit bij het vergroten. Foto’s bestaan altijd uit pixels.

Ik heb alleen een .jpeg, .png of een ander logo bestand. Wat nu?

Als je geen .pdf, .eps, .svg of .ai bestand hebt, dan is dat in de meeste gevallen niet zo erg. Stuur het bestand op wat je wel hebt en wij gaan kijken of we hier iets mee kunnen. We passen het logo dan aan, zodat het in hoge kwaliteit bruikbaar is. Dit doen we altijd in overleg.

Kan ik alleen mijn logo op het product laten zetten of mag er ook iets anders op?

Wij maken bestellingen op maat. Wil je iets anders dan je logo er op, dan is dat natuurlijk mogelijk. Denk dan bijvoorbeeld aan een leuke afbeelding, een foto van een product, een leuke tekst, etc.

Ook kun je zelf de kleuren kiezen. Geef je geen kleuren op? Dan gaan we aan de slag met kleuren die bij je logo passen. Je krijgt uiteraard eerst een digitaal voorbeeld opgestuurd, voordat we de bestelling in productie nemen.

Krijg ik het uiteindelijke ontwerp te zien? En kan ik dan ook aanpassingen doorgeven?

Nadat we aan de slag zijn gegaan met je gepersonaliseerde product, krijg je een digitaal voorbeeld toegestuurd. Bij de banners, beachflags, posters en stoepbord posters krijg je 3 voorbeelden, waaruit je er één mag kiezen. Bij de overige producten krijg je één voorbeeld. Nadat je akkoord hebt gegeven, nemen we de bestelling in productie. Mocht je nog niet helemaal tevreden zijn, mag je dit natuurlijk aangeven. We passen het ontwerp dan aan naar jouw wensen.

Betalen

Welke betaalopties zijn er voor Nederlands?

In Nederland kun je betalen met:

– IDeal
– Creditcard
– Apple Pay

Welke betaalopties zijn er voor België?

In België kun je betalen met:

– Bancontact
– KBC/CBC
– Creditcard
– Apple Pay

BTW & zendingen naar het buitenland

Bestel buiten Nederland? Vul dan bij het afrekenen of op je account pagina je BTW nummer in en wij brengen geen BTW in rekening.

 

Let er wel op dat je BTW nummer hoort bij je bedrijfsnaam.

Korting

Zijn er producten uitgesloten van kortingen?

Alle accessoires (stoepborden, beachflag voeten, poster frames etc.) zijn uitgesloten van korting.

Kan ik meerdere kortingsodes tegelijk gebruiken?

Nee je kunt niet meerdere kortingscodes tegelijk gebruiken.

Kan ik een kortingscode meerdere keren gebruiken?

Nee je kunt de kortingscode maar één keer gebruiken.

Verzenden & Retourneren

Wat zijn de verzendkosten voor Nederland?

De verzendkosten in Nederland bedragen €5 excl. btw.

Wat zijn de verzendkosten voor België?

De verzendkosten in België bedragen €5 excl. btw.

Kan ik artikelen retourneren?

Onze artikelen worden op maat gemaakt. Hierdoor kun je ze helaas niet retourneren.

 

Natuurlijk kan het voorkomen dat een product beschadigd of defect raakt. Neemt u daarvoor contact met ons op en dan bespreken we de juiste oplossing.

Wat als mijn bestelling beschadigd is?

Natuurlijk kan het voorkomen dat een product beschadigd of defect raakt. Neem daarvoor contact met ons op en dan bespreken we de juiste oplossing.

Mijn winkelmand

0 artikelen

Geen producten in je winkelmand.

Totaalbedrag

0,00